Winning with Purpose

PepsiCo hecht grote waarde aan duurzame groei op lange termijn en wil een positief stempel drukken op de samenleving en het milieu. Wij noemen dit Winning with Purpose. 

Winning with Purpose


"PepsiCo omarmt een nieuw doel achter onze duurzaamheidsagenda: bijdragen aan de opbouw van een duurzamer voedselsysteem.”

Product


We werken voortdurend aan het verminderen van toegevoegde suikers, natrium en versadigd vet aan de introductie van nieuwe producten die meer van voedzame ingrediënten bevatten die onze consument nodig hebben.

Landbouw


Onze volgende generatie landbouwstrategie draagt bij aan een duurzamere, intelligentere en meer inclusieve landbouw.

Mensen


Wij Zetten ons in voor het bevorderen van respect voor de mensenrechten in onze hele waardeketen, het opbouwen van diverse en inclusieve werkplekken en investeren in gedeelde welvaart te bevorderen in de lokale gemeenschappen waar we wonen en werken.

Positief effect op het water


Onze strategie voor een positief effect op het water richt zich op het verbetren van het waterbeheer in onze hele onderneming en in de regio's waar we actief zijn.

Klimaat


We dragen ons steentje bij om de klimaatverandering terug te dringen door de uitstoot van broeikasgassen in onze hele waardeketen te verminderen.

Verpakking


Bij alle befrijfsactiviteiten van PepsiCo en onze merken hebben we er een zakelijke noodzaak van gemaakt om te helpen bouwen aan een circulaire toekomst voor verpakkingen en een wereld waarin plastic nooit afval hoeft te worden.

BeLux Sustainability Journey


Lees hier meer over hoe wij PepsiCo’s Winning with Purpose visie uitdragen in België. 

Back to top