
Ons bedrijf verbindt mensen via enkele van 's werelds grootste merken en meest geliefde voedsel en dranken. Dagelijks nuttigen consumenten overal ter wereld, in ruim 200 landen en gebieden, meer dan een miljard keer PepsiCo-producten. We streven ernaar om onze wereldwijde schaal voor goede zaken te gebruiken en onze producten te creëren op een manier die onze consumenten, onze leveranciers, onze gemeenschappen en onze planeet ten goede komt -onderdeel van onze missie Creëer meer glimlachen bij elke slok en elke hap.
PepsiCo streeft naar transparante duurzaamheidsrapportage. De voortgang van onze duurzaamheidsreis wordt geschetst in ons laatste Duurzaamheidsrapportage 2018. Een afzonderlijk metriekblad bevat gedetailleerde informatie over de prestatie ten opzichte van onze duurzaamheidsdoelstellingen van de afgelopen 3 jaar.
Voor informatie over ons bestuur, management, programma's, voortgang en volgende stappen op het gebied van duurzaamheidskwesties kunt u terecht op onze website over milieu-, sociale en bestuurlijke onderwerpen of onze Global Reporting Initiative (GRI)-index downloaden voor een samenvatting van de informatie.