Bij PepsiCo zijn wij er trots op dat onze duurzaamheidsvisie Performance with Purpose haar vruchten afwerpt. Hieronder enkele awards die PepsiCo BeLux ontvangen heeft.


industry water award

PepsiCo BeLux is voor de 6de keer op rij gecertificeerd als één van de Top Employers België. Het Top Employers Institute heeft een eigen onderzoeksmethode ontwikkeld waarmee zij toporganisaties op het gebied van HR, leiderschap en strategie identificeert. Uit het onderzoek blijkt dat PepsiCo BeLux een zeer goed HR-beleid heeft. 


PepsiCo BeLux heeft in juni 2016 met Naked een INN’ Award gewonnen. De INN’ Awards worden jaarlijks uitgereikt door Gondola om de meest innovatieve producten van het afgelopen jaar te bekronen.


PepsiCo BeLux heeft in mei 2016 een StoreCheck Salesteam Award gewonnen.

De StoreCheck Salesteam Awards worden ieder jaar uitgereikt door het vakblad StoreCheck en zijn een bekroning van de inspanningen die leveranciers doen om distributeurs een maximale toegevoegde waarde te bieden.


De PepsiCo Foundation won in maart de Grote Prijs 2016 voor Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen in de categorie ‘Maatschappelijke ethiek’ voor de actie ‘50 for 50 Community Give Back’. De grote prijzen voor Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen worden sinds 2015 jaarlijks uitgereikt door het Koninklijk Belgisch Comité voor de Distributie, dat met deze prijzen bedrijven bekroont die acties ondernemen op het vlak van milieubescherming, de bescherming van het levenskader van bevolkingsgroepen, duurzame ontwikkeling, opleiding, ethisch ondernemen en humanitaire acties. 


PepsiCo BeLux heeft in maart 2016 met Lay’s Mix een Golden Archer, een erkenning voor de kwaliteit en de innoverende eigenschappen van nieuwe producten (food, maar ook non-food), die de beste zijn in hun productcategorie en beantwoorden aan de verwachtingen van de hedendaagse consument. De jury bestaat uit 250 professionals uit de Belgische aankoop- en distributiesector.


Back to top