Persberichten | Performance With Purpose

Sign for my Future: PepsiCo tekent voor onze toekomst

05-03-2019

Wim Destoop (VP General Manager Benelux) en Tared Waked (Senior Director E2E Supply Chain Benelux) hebben hun steun getoond voor Sign for my Future.

Sign for my Future is een burgerinitiatief uitgegroeid tot een brede coalitie van jongeren, bedrijfsleiders, middenveldorganisaties, de media en de academische wereld die willen dat onze volgende regeringen eindelijk werk maken van een ambitieus klimaatbeleid en een goede toekomst voor de kinderen.

PepsiCo hecht grote waarde aan duurzame groei op lange termijn en wil een positieve stempel drukken op de samenleving en het milieu. PepsiCo is ervan overtuigd dat als industrieën, niet-gouvernementele organisaties en studenten samenkomen, er nog meer kan worden bereikt om oplossingen te bieden die onze aarde zullen ondersteunen voor toekomstige generaties.

Dus laten we samen tekenen voor onze toekomst! Toon je steun en onderteken de petitie op: www.signformyfuture.be/pepsico