Persberichten | Performance With Purpose

PepsiCo BeLux uitgeroepen tot Top Employer 2017

02-03-2017

Voor de zevende achtereenvolgende jaar is PepsiCo BeLux uitgeroepen tot Top Employer België op basis van een onafhanekelijk onderzoek uitgevoerd door Top Employers.

“We zijn er zeer trots op dat we het momentum van vorig jaar hebben kunnen vasthouden en opnieuw het Top Employer-certificaat hebben verkregen”, aldus Wim Destoop, VP General Manager Benelux van PepsiCo. “Jaar na jaar verdienen wij deze prestigieuze onderscheiding, wat een teken is dat wij een favoriete werkgever zijn voor de beste en meest uitmuntende talenten.”

Het jaarlijkse internationale onderzoek van het Top Employers Institute erkent toonaangevende werkgevers wereldwijd: bedrijven die uitstekende arbeidsvoorwaarden bieden, ondersteuning geven voor de ontwikkeling van talent op alle niveaus binnen het bedrijf en ernaar streven om de arbeidsomstandigheden constant te verbeteren.

Het Top Employers Institute beoordeelt wat bedrijven hun werknemers aanbieden aan de hand van de volgende criteria: Talent Strategy, Workforce Planning, On-Boarding, Learning & Development, Performance Management, Leadership Development, Career & Succession Management, Compensation & Benefits and Culture.

Kijk op http://www.top-employers.com voor meer informatie over het Top Employers Institute en de gecertificeerde Top Employers.

Over PepsiCo

Dagelijks nuttigen consumenten overal ter wereld, in ruim 200 landen en gebieden, meer dan een miljard keer PepsiCo-producten.
PepsiCo had in 2016 een netto-omzet van ongeveer 63 miljard dollar en heeft een complementair voedingsmiddelen- en drankenportfolio dat Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker en Tropicana omvat. Het productportfolio van PepsiCo biedt een breed scala aan smakelijke voedingsmiddelen en dranken, waaronder 22 merken die elk een geschatte retailjaaromzet hebben van meer dan 1 miljard dollar.

‘Performance with Purpose’ vormt de basis van PepsiCo - onze fundamentele overtuiging dat het succes van onze onderneming onlosmakelijk verbonden is met de duurzaamheid van de ons omringende wereld. Wij zijn van mening dat het voortdurend verbeteren van de producten die we verkopen, een verantwoorde bedrijfsvoering om onze planeet te beschermen en de empowerment van mensen over de hele wereld, PepsiCo in staat stellen om een succesvol internationaal bedrijf te zijn, dat langetermijnwaarde creëert voor de samenleving en onze aandeelhouders. Voor meer informatie: www.pepsico.com.

Met bekende sterke merken als 7UP, Alvalle, Cheetos, Doritos, Duyvis, Gatorade, Lay's, Looza, Mirinda, Mountain Dew, Naked, Pepsi, Quaker, Smiths, Snack a Jacks en Tropicana staat PepsiCo in België in de Top 8 van voedingsmiddelenbedrijven. In België en Luxemburg werken er zo’n 950 mensen op drie vestigingen, waaronder twee productielocaties. Voor meer informatie: www.pepsico.be.