Content Finder


Persberichten | Press Release
Persberichten

Pepsi MAX® kondigt vierjarige samenwerking met Tomorrowland aan

  24-07-2018

Al tientallen jaren is muziek een belangrijk onderdeel van het Pepsi-dna. Fans worden verenigd rond een gedeelde passie voor muziek en worden dichter bij hun favoriete artiesten en opkomend talent gebracht door spannende campagnes en interessante verhalen.

In de eerste plaats zal Pepsi MAX® deze zomer samenwerken met Tomorrowland als een van de hoofdsponsors van het bekendste festival in België. Met meer dan een miljoen pre-ticketregistraties en mensen die naar deze bestemming reizen vanuit meer dan 200 landen, creëert deze samenwerking buitengewone kansen voor festivalfans en Pepsi MAX.

Om deze samenwerking te vieren, lanceert Pepsi MAX® een limited edition  “Pepsi MAX x Tomorrowland”-blik dat vanaf nu tot en met eind juli in de winkelrekken te vinden is. Bovendien kun je door de unieke code op het blik elke dag een duoticket voor het eerste weekend van Tomorrowland winnen via pepsimax.be/tomorrowland.

Op de festivalsite zal Pepsi MAX® uitpakken met een imposante activatiestand van 2 verdiepingen waarbij jong talent, muziek en de suikerloze cola centraal staat. Festivalgangers kunnen de uitdaging aangaan om een 15 minuten durende party te creëren met hun vrienden in de Pepsi MAX®-stand, waarbij ze een DJ-set kunnen opnemen in samenwerking met een professionele DJ. Pepsi MAX® wil hiermee het talent van morgen de kans geven om ontdekt te worden én hen een onvergetelijke festivalervaring bieden.

Over Tomorrowland
Tomorrowland vindt elk jaar plaats gedurende twee weekends in juli en de 400.000 beschikbare tickets zijn ook dit jaar in een paar minuten uitverkocht. Het is niet alleen het meest beroemde festival ter wereld, maar kent ook een hechte groep fans, waardoor het een belangrijke samenwerking in de geschiedenis van Pepsi MAX® wordt.

Related Content



Related Content