Persberichten | Innovation

Hét drankje voor de zomer: 7UP® INTRODUCEERT 7UP LEMON LEMON®

18-05-2017
Brussel, 18 MEI 2017 – #7UP # – 7UP introduceert hét drankje voor de zomer, 7UP Lemon Lemon®. Deze sprankelende limonade laat je ontsnappen aan de drukke dagelijkse routine en verleidt je om de buitenlucht in te gaan. Face-to-face met elkaar praten in plaats van elkaar alleen online te ontmoeten. Kortom; even offline connecten. Met 7UP Lemon Lemon kun je op ieder moment waar dan ook het buitenleven in. Tijdens je dagelijkse lunch in het park, tijdens happy hour op een cool dakterras of bij een spontaan weekendje weg.

7UP Lemon Lemon wordt gelanceerd in de US, Canada en Europa (waaronder Frankrijk, Nederland, België en Duitsland). Deze bruisende limonade met citroensap bevat slechts 19 calorieën per 100 ml, géén kunstmatige smaakstoffen en is gezoet met een mix van suiker en stevia. In België is 7UP Lemon Lemon verkrijgbaar in 0,50L flessen in drie verfrissende smaken: Original, Grapefruit en White Peach. Consumenten herkennen 7UP Lemon Lemon aan de stijlvolle, eigentijdse verpakking met gestreept label. 7UP Lemon Lemon is verkrijgbaar in de winkel aan een richtprijs van 1,17€.

Als onderdeel van de wereldwijde productlancering organiseert 7UP Lemon Lemon “Picnic Time Off,” een reeks picknickevents in drie van de drukste steden ter wereld; Parijs, New York en Toronto. Elke 7UP Lemon Lemon-picknick draait om het genieten van de natuur, het ontsnappen aan de drukte en natuurlijk het ontdekken van 7UP Lemon Lemon. Op het menu: (live)muziek, zomerse versnaperingen, real life connecties maken, workshops en animaties en vanzelfsprekend uitgebreid de mogelijkheid om 7UP Lemon Lemon te proeven.

Mark Kirkham, Hoofd Marketing & Innovatie van PepsiCo West-Europa Dranken: “Met onze 7UP Lemon Lemon-picknickevents willen we mensen inspireren, hen aansporen om te ontsnappen aan de dagelijkse sleur en hen een bestemming geven om dit te doen. Door het ongedwongen gevoel van picknicken te benadrukken, stimuleren we consumenten om naar buiten te gaan, te ontspannen en tijd met vrienden door te brengen op unieke locaties die we speciaal voor de gelegenheid gecreëerd hebben.”

De 7UP Lemon Lemon lancering in Parijs trapt af op 18 mei met een picnic-experience in Café A, één van Parijs’ meest trendy hangouts die totaal getransformeerd is tot een bijzondere en verfrissende picknicklocatie.

Vrijdag 19 mei is het event voor één dag toegankelijk voor consumenten uit heel Europa. 7UP Lemon Lemon’s ambassadeur, Lisa Gachet - oprichter van het toonaangevende lifestyle- en DIY-blog Make My Lemonade – is de co-host van het event. Lisa geeft DIY-workshops en picknicktips op haar kenmerkende ‘sophisticated’ manier. Daarnaast kunnen picknickfans deelnemen aan diverse spelactiviteiten, tuinierworkshops volgen of simpelweg genieten van 7UP Lemon Lemon en de livemuziek van het opkomende muziekduo Part Time Friends.

Bekijk hier de tv commercial.

Over PepsiCo
Dagelijks nuttigen consumenten overal ter wereld, in ruim 200 landen en gebieden, meer dan een miljard keer PepsiCo-producten. PepsiCo had in 2016 een netto-omzet van ongeveer 63 miljard dollar en heeft een complementair voedingsmiddelen- en drankenportfolio dat Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker en Tropicana omvat. Het productportfolio van PepsiCo biedt een breed scala aan smakelijke voedingsmiddelen en dranken, waaronder 22 merken die elk een geschatte retailjaaromzet hebben van meer dan 1 miljard dollar.

‘Performance with Purpose’ vormt de basis van PepsiCo; onze fundamentele overtuiging dat het succes van onze onderneming onlosmakelijk verbonden is met de duurzaamheid van de ons omringende wereld. Wij zijn van mening dat het voortdurend verbeteren van de producten die we verkopen, een verantwoorde bedrijfsvoering om onze planeet te beschermen en de empowerment van mensen over de hele wereld, PepsiCo in staat stellen om een succesvol internationaal bedrijf te zijn dat langetermijnwaarde creëert voor de samenleving en onze aandeelhouders. Voor meer informatie: www.pepsico.com.